
در زمانی که همه چیزمان شده بود قلم و چند دفتر، کنار استرس های درس خواندن و نوشتن، داشتن خط زیبا و خوانا، هنری بود که شاید تأثیر چشم گیری در نمرات ما و تشویق شدن از سوی والدین و معلم هایمان داشت.
بیشتر اوقات برای اینکه مشق هایمان زودتر تمام شود با بی حوصلگی و سریع تکالیف رو می نوشتیم و خوشحال از اینکه راحت شدیم اما مشق هایمان با دست خطهایمان سنجیده می شد و حتی اگر تکالیف کامل بود همیشه یه یادداشت " خوش خط تر بنویس" کنار دفتر مشقمون خودنمایی می کرد.
دفتر انشاء ما تنها بیانگر واژه ها و جملات زیبا و پلی از ذهن و اندیشه ما به سوی ارتباط با دیگران نبود، دفتری بود که مخاطبش رو علاوه بر جملات، با خط خوانا و زیبا می تونست مسحور کند .
ادامه مطلب در : http://www.khatoghalam.com/آزمون خط تحریری
آموزش خوشنویسی و طراحی امضا...
ما را در سایت آموزش خوشنویسی و طراحی امضا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 595 تاريخ: سه شنبه 12 بهمن 1395 ساعت: 16:03